Projecte de construcció de l’escola nova
La realitat de la construcció de l’escola nova i el seguiment de l’obra es va transformar en tot un treball de competències ...
La LOMLOE a l’educació infantil
Canvis, desafiaments i oportunitats Sílvia Blanch Gelabert Universitat Autònoma de Barcelona Carme Oriol ICE de la Universitat Autònoma...
L´educació basada en evidències científiques a secundària
Per transformar el sistema educatiu i la pràctica educativa cal disposar d’informació vàlida i contrastada que permeti que ...
Espai i ambients d’aprenentatge
En l’aprenentatge per ambients l’organització dels espais ajuda a crear connexions entre les diferents experiències educativ...
Treball per ambients
La concepció del treball de l’aula per ambients permet adaptar l’espai en funció de l’enfocament didàctic i de ...
Educació inclusiva o barbàrie
L'educació inclusiva està garantida a l’ordenament jurídic espanyol des de l’any 2008, que estableix que totes les pe...
Banksy a l’aula
De la bretolada a la contracultura i, d’aquí, a la cultura. L’art només necessita temps per esdevenir un ensenyament cl&agra...
Créixer
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...