Brain Gym: para aprender con todo el cerebro
Aprender a aprender a través de las lenguas extranjeras
La experiencia pedagógica tuvo lugar, durante los años 2004-2006, en el CEIP Pompeu Fabra de Vilanova del Camí (Anoia), que se halla e...
Del «niño salvaje» al «niño mascota»
Vicenç Arnaiz Sancho Un toque de atención: niños y niñas pequeños con conductas afectivas de caninos. Niños y niñas...
Recursos per a l'aula: Un projecte col·laboratiu basat en històries A world of stories
Un projecte col·laboratiu basat en històries A world of stories A continuació presentem una proposta didàctica basada en diverses ...
L’educació infantil i la lluita contra la pobresa infantil
La investigació evidencia que des dels primers anys s’obren escletxes en les capacitats cognitives i no cognitives entre infants d’...
Humor i reconeixement de l’altre
L’acollida i el reconeixement de l’altre es concreten sempre en intervencions reals i sovint puntuals al llarg de la jornada escolar. &Ea...
Escola offline
Amics, coneguts i saludats. En aquesta secció, m’atreveixo a aixecar la mà per preguntar, dubtar i opinar en veu alta sobre les co...
Amb les famílies: Començar a escriure. El tipus de lletra és important?