Liliana Aldai.
Retrat social
Aquesta experiència parteix de la visita al nostre institut de l’artista Àlvar Calvet, que dedica una gran part de la seva obra a ...
Per què algunes coses diem que són «bones»?
Ens trobem en una classe de cicle mitjà. És el tercer any en què els nens i nenes fan filosofia. Topem amb una expressió d...
Creem una cooperativa… cooperant!
A la nostra escola realitzem el projecte Cultura emprenedora a l’escola (CuEmE), ofert per la Diputació de Barcelona, des d’un enfo...
L´observació: Veig, veig…
L’observació ha esdevingut una eina fonamental en la nostra manera de treballar i la vivim d’una manera molt especial i personal. E...
Sensibilitat i empatia animal a l’aula
Cal introduir conceptes nous a les aules i al currículum, per exemple: els que es relacionen amb la sensibilitat i amb l’empatia animal. ...
La pràctica reflexiva en la formació del professorat: l´experiència del CEP d´Eivissa
En aquest article, s’hi presenta l’estratègia dissenyada i posada en pràctica per l’equip d’assessors i assessor...
Els serveis d’una escola per atendre la infància
En aquest article d'opinió, Jaume Funes es pregunta al servei de què ha d'estar l'escola infantil i quins serveis&nb...