Descripció de les activitats i material per a l’alumnat: Veure cinema, fer cinema, pensar en el ...
¿Què és el que aconsegueix que vint-i-cinc nens i nenes siguin capaços d’oblidar-se d’on són i que s&rs...
Albert Grau, pallasso. El riure no té fronteres
Després de fer aquesta entrevista, entenc millor que mai per què calen pallassos al món: «És una actitud vital, creu...
Material para el alumnado: La creatividad como motor de cambio y transformación a través del ju...
Una experiència d’inclusió
En Fouad té la síndrome de Down. Suposa un problema que, a la classe, hi hagi un alumne amb discapacitat? Quines barreres hem de superar...
Las tabletas digitales en el aula
Saber de lletra i fer bona lletra
En aquest article d'opinió, Montserrat Fons reflexiona sobre la pràctica del traç de les grafies.
La descoberta de l’aprenentatge competencial.
La necessitat de donar a l'alumnat la millor resposta educativa possible i adequada als nous temps, ens ha fet plantejar-nos la nostra pr...
Las ideas de los niños sobre el aprendizaje: conocerlas y potenciarlas
Al aprender no sólo cambia lo que el aprendiz conoce, percibe, siente y valora acerca del mundo, sino que en el curso de ese proceso, ta...