Aprendre a aprendre. Una experiència pràctica i transversal
En aquest article es presenta una proposta que fonamenta el desenvolupament de la competència d’aprendre a aprendre sobre quatre eixos i ...
Professors de secundària: més enllà dels continguts
Alumnes del màster de secundària i professorat novell expliquen la primera vegada que es van trobar amb una situaci&...
Taules de programació de la proposta didàctica: El meu coixí, una proposta de creació d’un ...
Aquesta proposta didàctica se centra en els cursos de quart a sisè de l’etapa d’educació primària. Sorgei...
Mètode de no-inculpació i assetjament escolar. Un cas a l´educació primària
Presentem una intervenció basada en el mètode de no-inculpació practicada per solucionar un cas d’assetjament escolar a un ...
No hi ha dret!
L’educació infantil pot costar a les famílies uns 315 euros mensuals en concepte d’escolarització, menjador i acollid...
Característiques d’una avaluació justa
El concepte d’avaluació justa es debat entre la igualtat i l’equitat. Enfront d’una valoració acadèmica igual p...
L’organització d’espais i materials a l’espai de joc
Els espais, els ambients i els materials exerceixen una gran influència en l’aprenentatge dels infants, en la mesura en què promou...
Desenvolupament d’una brúixola rural per assolir l’èxit
L’Austràlia regional, amb un 32% de població, sovint passa per alt en termes d’investigació, planificació i in...