De la realitat al joc simbòlic i del joc simbòlic a les matemàtiques
Aquesta experiència té com a objectiu principal usar el sistema monetari (l’euro) en una situació contextualitzada (la boti...
Días de Reyes Magos, una seqüència de lectura guiada
Plantegem una seqüència de lectura d’una novel·la juvenil. Ho fem a partir d’estratègies didàctiques enca...
La fábrica de afectos
Biblioteca de Aula: El bosque de los árboles muertos
Conspiración Educativa: trobades per teixir somnis
Conspiración Educativa: trobades per teixir somnis Conspiración Educativa Conspiración Educativa és un moviment de renovació ...
Ni tot s’hi val, ni tot és evident
Sovint estem perduts entre el discurs del tot s’hi val si es fa amb bona voluntat i el màrqueting de la innovació empaquetada amb ...
Els treballs i els dies de l’aula
L’aprenentatge no sorgeix de la instrucció, sinó que els infants, a partir de la seva intersubjectivitat dins l’espai de la ...
Joan Domènech: “L’experiència escolar no ha de ser una cursa”
Mestre vocacional i director de l’escola pública Fructuós Gelabert, de Barcelona, va publicar el llibre Elogi de l’educaci&o...