«Hem de fer alguna cosa amb el pati». Un projecte ApS
Presentem una experiència que parteix de la iniciativa de l’alumnat que planteja millorar el pati de l’escola. El que va comen&cced...
La sang i els percentatges
La classe de quart de primària, Els lluitadors i les lluitadores, necessitem comprendre totes les dades que ens ofereixen els diferents t...
Amb les famílies: El que l´escola ha de fer per no excloure les famílies amb menys recursos ec...
Educar en ètica i esperit crític
El context d’una ciutadania més activa i conscient dels seus drets comporta considerar les escoles com a institucions clau de socialitzac...
Rafel Bisquerra
L’educació emocional té grans propòsits a llarg termini. L’acció, doncs, ha de ser ferma, persistent, transver...
El conec pel seu riure
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
La creativitat com a motor de canvi i transformació a través del joc (2a part)
Els infants utilitzen i creen constantment codis nous i formes de relació que sorgeixen de l’espontaneïtat fresca de la seva madura,...
Metáforas sobre el proceso de enseñanza-aprendizaje