Las competencias socioafectivas y emocionales en las organizaciones laborales
Las competencias socioafectivas y emocionales se desarrollan a partir de nuestra inteligencia emocional, la cual determina la capacidad p...
Personalizar, más allá de la utopía
Acompañar es observar David Atzet Rovira Instituto Cardener. Sant Joan de Vilatorrada (Barcelona) El Instituto Cardener es un centro rela...
Un alumno con sordera en el aula de música (ordinaria)
Un alumno con sordera en el aula de música (ordinaria) Anna Faz Florensa Hay mucho material publicado en relación con garantizar un bue...
Interaccions de solidaritat que potencien els aprenentatges
Consigna d’aprenentatge de l’evidència Els contextos competitius deterioren el benestar de l’alumnat, i també comprometen ...
Recomanacions de Bibliomèdia. Hem llegit. Trobades i convocatòries
Recomanacions de bibliomèdia. Trobades. Convocatòries. El racó digital
Moure´s, jugar, gaudir i aprendre a través del cos
Aprenents competents, autònoms i continuats
La proposta que presentem mostra una evolució sistemàtica dels càrrecs d’aula que desenvolupa l’alumnat des de fa mol...