Cacharreando, un proyecto realizado con Makey Makey y Scratch
Programar sense saber programar o tocar el piano amb núvols de sucre ja és possible gràcies a la unió de dues eines que s&...
¿Es necesaria la religión en la escuela?
He rellegit un article que havia publicat a Guix l’any 2003 i que podria subscriure completament avui. Aleshores, era la LOCE la que aixe...
Pepe García Guerrero, mestre responsable d’una biblioteca escolar. “Són les dendrites, no solam...
Segons la Viquipèdia, les dendrites són prolongacions protoplasmàtiques de les neurones, la funció de les quals és,...
Projecte intergeneracional a les escoles
Fa dos cursos que, des de la FATEC (Federació d'Associacions de Gent Gran de Catalunya), vam engegar el projecte escolar Avi/àvia, apor...
Un zoológico en mi clase
Océanos y clima. El cambio climático altera la vida marina
Somos parte del problema, pero también somos parte de la solución. Debemos replantearnos nuestro modelo económico y nuestro estilo de v...
Va de… Les modes en educació: Ho veig… ho vull?
Del que dic i penso que faig... al que en realitat faig. Del que diem que fem en equip... i del que fem. De fer sense pensar... a pensar ...
Un problema de conills
L’experiència que es presenta a continuació promou l’establiment de connexions a l’aula de primària entre ci&eg...