Hilos de agua, ríos de tinta
Com a ciutadans i ciutadanes del món, estem compromesos en el coneixement i l’estimació del nostre entorn més proper. A les...
Repensar el aula desde las personas
Ens interessa reflexionar sobre què fem a l’escola, perquè qualsevol decisió que prenguem tingui en consideració les...
Mirar més enllà
Una mirada sociològica a la infància d’avui
L’article aborda la situació de la infància envers el benestar social a partir d’una doble dimensió: la pobresa infan...
Aprofundim a l’art. Mes enllà de l’animació lectora
Els mestres i les mestres han de ser una guia per a l'alumnat. La seva primera tasca consisteix a donar-los les ferramentes necessàries ...
¿Fumas? El enfoque competencial en una unidad didáctica
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA (Re)escribiendo los (nuevos) deberes Evidencia aplicada Se presenta un estudio de caso, Mireia, pianista con ...
Material per al professorat: Un problema de conills. L’àlbum il·lustrat per establir connexio...
L’experiència que es presenta a continuació promou l’establiment de connexions a l’aula de primària entre ci&eg...