Diseño de una unidad didáctica para la enseñanza de la revolución de las comunicaciones.
Anticipació, comprensió i aprenentatge a partir de textos
Consigna Afavorir en l’alumnat una disposició activa davant la lectura de textos abans de llegir, aportant-li motius per llegir-los. Prop...
Renaturalització dels escenaris de la vida quotidiana: un luxe o una necessitat?
Aportacions des de la psicologia ambiental José Antonio Corraliza Rodríguez Esther Lorenzo Montero Universitat Autònoma de Madrid La de...
Andrés Ángel Sáenz del Castillo, docent jubilat. «No, enyorança, no. És estimació per l’...
Al llarg de més de quaranta anys, Andrés Ángel Sáenz del Castillo va exercir la professió docent a Extremadura en d...
Noticias de interés
Branques bestials
«Ambigüitats» és un projecte d’Agnese Poretti que s’ha realitzat l’any 2005-2006 amb els nens de l’esc...
L’escola oberta a la ciutat
En aquest article, l'autora ens hi presenta una experiència en què els serveis culturals de la ciutat i l'escola sumen esforços per pr...
Alguns dels meus llocs de lectura
Francesco Tonucci es fa aquesta pregunta: «Pot un adult que no escriu ensenyar de llegir als infants?». I nosaltres podríem complem...