Propuesta formativa sobre indagación para profesorado de física y química en formación inicial
Aquest capítol pretén posar en valor la formació inicial del professorat de secundària centrada en la indagació, un...
Material per a l’alumnat: Robòtica i programació: els Bee-Bot al cicle inicial
En aquesta proposta es vol fer un pas endavant i treballar la robòtica i la programació perquè tots dos camps es transformin en u...
Cal saber per creure?
Us presentem un breu però intens diàleg que va mantenir un grup de quart de primària. Tot va començar arran d’una fr...
LOMCE y neoliberalismo
La LOMCE se’ns presenta com una referència per a l’excel·lència i per obtenir uns millors resultats en els diferents ...
Aprenem a jugar a escacs (primera part)
La força que té el joc com a eina educativa és molt gran. Els alumnes i les alumnes adquireixen, motivats i sense ser-ne conscien...
Aprenem a l’exterior
Nídia Fargas Solís Escola Sant Ignasi. Manresa El nostre projecte educatiu entén els espais exteriors com a zones noves d’ensenya...
Destrezas y obstáculos de un futuro docente en el diseño de una secuencia por indagación y mod...
En la formació inicial del professorat ens centrem en fer viure seqüències d'indagació i modelització perquè e...
Robòtica i programació: els Bee-Bot al cicle inicial
En aquesta proposta es vol fer un pas endavant i treballar la robòtica i la programació perquè tots dos camps es transformin en u...