En Pep, un pollet amic a l’aula 0-3
En Pep és un conte que atrapa els més menuts i menudes des de la coberta. Per què? Per la simplicitat del personatge, un pollet anomena...
Aragó: patis pel clima
Canvi climàtic i acció en centres educatius Nieves Ibarra Ibáñez Servei de Canvi Climàtic i Educació Ambiental. Departam...
Treball per projectes per promoure l’alimentació a l’escola al medi rural
En aquest article, s’hi exposa l’experiència d’una escola rural que es va obrir a la seva comunitat, a l’entorn i a les...
Evaluación de aprendizajes en grupos multigrado de escuela rural
A partir d’una escena descrita per un docent d’una aula multigrau d’escola rural, es poden evidenciar els problemes derivats de les ...
Optimitzem la gestió del temps a les reunions
Perquè una reunió sigui útil i no es converteixi en un «vampir» del temps i energia ha d’estar ben preparada pe...
Poblar l’escola. Acollir i integranr els mestres que hi arriben
Si fem un parallelisme entre poble i escola i ens preguntem qui pobla aquest poble que és l'escola, la resposta genèrica seria: «Les p...
Temps d’escola, temps de vida.
El text pretén presentar una reflexió sobre l'ús del temps en l'àmbit educatiu, des de la convicció que educar és una activitat len...
EN LÍNE@: ¿Cómo fomentar la lectura?