L’escola oberta a la ciutat
En aquest article, l'autora ens hi presenta una experiència en què els serveis culturals de la ciutat i l'escola sumen esforços per pr...
Los mapas mentales como estrategia de atención a la diversidad
ContextualizaciónLa actividad que describimos se enmarca dentro del desarrollo del Máster en Profesorado de ESO y bachillerato, FP y en...
El “Hikikomori”, una metamorfosis kafkiana
El término kafkiano se usa frecuentemente para señalar sorpresa, desconcierto, incapacidad para calificar un suceso o situación con la...
Educació postmediàtica: any 2020
Començar de zero contínuament sembla quasi una condemna. L’educació mediàtica es va iniciar fa, si més no, tr...
Escoles inclusives. Escoles en moviment
L’article introdueix el tema d’aquest curs: l’educació inclusiva. Ens presenta el marc teòric que argumenta les m&uacu...
La formació docent en xarxes a Colòmbia
La Xarxa Colombiana per a la Transformació de la Formació Docent en Llenguatge va ser fundada l’any 1998 amb l’objectiu de c...
Cada gota compta
En un món en què el canvi climàtic és cada vegada més evident, esdevé urgent i necessària l’edu...
L´educació literària en els llibres de text de secundària
El propòsit d’aquest article és presentar els resultats d’una anàlisi comparativa sobre com els llibres de text de pr...