Penso, sento, actuo
Multimodalitat i llengua oral
El terme multimodalitat és un neologisme que substitueix el vell terme comunicació no verbal, més difós i plantejat des de...
¡Ciencia fantástica!
En aquest article, us hi descriurem com, amb l’excusa de participar en un premi de relats científics amb alumnes de primer i de quart de ...
Nuevos aprendizajes. Nuevos artefactos para nuevos aprendices
A més de la imitació de comportaments aliens, l'oralitat i la lectura eren les dues vies d'aprenentatge fonamentals abans de 1990. L'arr...
Las tabletas y el TEA
La construcción de la literatura juvenil: el director de instituto como personaje
El patrimonio cultural al alcance de todos
La educación patrimonialPara Colom (1997, pp. 334-335) educación patrimonial es "el desarrollo educativo encaminado a la conservación ...
Pablo Picasso, entre la imaginación y la realidad
¿Cuál ha sido la experiencia? Nuestro contextoLa experiencia que describiremos a continuación se ha realizado en la escuela Avenç, si...