El temps i els docents
La vida diària atrafegada de l'escola a voltes ens fa oblidar la capacitat que podem tenir de gestionar el temps. Aquest temps, ocupat e...
Competència informacional i currículum.
En aquest moment, apareix la necessitat real d'articular l'ensenyament i l'aprenentatge de la competència informacional vinculada a la c...
Libros: Maestros y museos. Educar desde la invisibilidad.
Un planeta interdependiente y complejo. Interacciones entre los subsistemas terrestres
De las raíces griegas al enfoque sistémicoEn sus observaciones de la Naturaleza, los filósofos presocráticos griegos partieron del su...
Entorns virtuals d'aprenentatge (II)
¿Por qué preguntarse si la escuela, y la escuela pública, son esenciales?
¿Por qué preguntarse si la escuela, y la escuela pública, son esenciales? Joan Domènech Francesch Maestro Quizás alguien cuan...
Material complementario. Tablas de programación: Confiproyecto. Aprender del confinamiento para ...
La proposta didàctica que presentem mostra el plantejament de la tasca per projectes que es va dur a terme a l’Escola La Mitjana, de Llei...
Europa, sense fronteres? Projectes a l’aula a partir de problemes socials rellevants
Tot seguit es planteja un projecte enfocat a l’alumnat del cicle superior de primària que consta de dues parts: una recerca cooperativa d...