De què parlem, d’inclusió o d’escola inclusiva? Un esbós de l´estat de la qüestió
Sotmetre la pràctica docent a prova i a discussió
Malgrat les reticències manifestades inicialment davant la possibilitat d’obrir les portes de l’aula i permetre que unes altres mir...
La Lluna i la llum
La Lluna és una font d’aprenentatge magnífica per treballar la llum. En aquesta experiència que presentem, l’alumnat ...
Gimcana des de la perspectiva de les intel·ligències múltiples
L’experiència que presentem s’emmarca dintre d’unes jornades culturals que tenien programades diverses activitats, entre les ...
Propuesta didáctica de composición textual con ayuda de microfunciones en la educación secunda...
The young scientists or investigate, discovering and communicating in English
L'article que presentem a continuació planteja l'evolució del projecte de llengua anglesa de l'Escola del Mar de Barcelona en els darre...
El desenvolupament de la competència matemàtica, a través d’un procés d’indagació
L'article que presentem té dos objectius importants: d'una banda, mostrar com es desenvolupa la competència matemàtica en una aula on ...
GUIXdos, núm. 152: Mou peça! Aprenem a jugar a escacs.
La unitat didàctica que presentem està adreçada a l'alumnat de primer o de segon d'ESO i es pot desenvolupar en forma de taller didàc...