Gestionar l’ecoansietat. No ens culpabilitzem i passem a l’acció!
Gestionar l’ecoansietat. No ens culpabilitzem i passem a l’acció! Som part del problema, però també som part de la soluci&#...
Ovide Decroly
Ovide Decroly El retorno a la naturaleza: ¿un desafío en tiempo de pandemias? Durante la primera mitad del siglo pasado se consolidaron a...
Una exposició virtual sobre l´holocaust
Una exposició virtual sobre l’holocaust Adaptar-se a temps de pandèmia José Ignacio Madalena Calvo IES Ausiàs March. Manises...
Fem-nos sentir perquè la veu dels infants sigui escoltada a l’escola
Els nens i les nenes han de disposar d’un espai, d’un lloc on puguin expressar lliurement la seva opinió, i encara més si es...
Material per a l’alumnat: Connectem les audicions musicals amb el Makey Makey
En aquest article es presenta una proposta didàctica que té com a objectiu treballar una audició musical a través de la in...
Aprendre i educar des de la creativitat musical
La present experiència didàctica tracta de dinamitzar el procés educatiu del conjunt de l’alumnat d’infantil i prim&a...
Joan Manuel del Pozo: «La persona educadora viu “en el cantó positiu de la vida”»
Al seu despatx de l’edifici antic on s’ubica la Sindicatura de la Universitat de Girona, Joan Manuel del Pozo ens rep amb temps i amb gan...
La enseñanza del método suzuki en edades tempranas