Entorns virtuals d'aprenentatge (III)
Encuentros con profesionales STEM, para inspirar a jóvenes
Encuentros con profesionales STEM, para inspirar a jóvenes Con el objetivo de contribuir a que niñas y niños contemplen como posibilida...
Usos didàctics de la llengua oral en un entorn virtual d´aprenentatge
Usos didàctics de la llengua oral en un entorn virtual d’aprenentatge Carme Durán Rivas, Elisenda Gozalo Salellas Institut Obert de Ca...
Detecció de dificultats en la competència lectora
Per detectar les necessitats educatives que presenta l’alumnat respecte a la lectura i l’escriptura, és necessari observar les seve...
Orientacions per al professorat i material per a l’alumnat: El treball per racons a primària: ra...
LOMCE, participación y democracia, ¿algo nuevo?
LOMCE i neoliberalisme
La LOMCE se’ns presenta com una referència per a l’excel·lència i per obtenir uns millors resultats en els diferents ...
El producte local com a base de l’emprenedoria
Quan, al setembre de 2010, vàrem assistir a un seminari de formació que parlava d'un projecte educatiu, Emprendre a l'escola, de seguid...