El circ: un mitjà per treballar les tipologies textuals
En aquesta proposta didàctica s’hi materialitza un treball detallat sobre les diferents tipologies textuals. Es du a terme a travé...
“Només avui”, un joc que crea vincles
L'actitud interior davant de qualsevol situació de la vida pot marcar una clara diferència entre estar «bé» o estar «incòmode».
Què significa un currículum al servei dels aprenentatges de l’alumnat i gestionat democràticam...
En aquestes ratlles, hi hem volgut exposar el sentit de la democràcia quan aquesta omple l'aula i esdevé un puntal en l'organització d...
Maestros y estudiantes de maestro, juntos para una escuela más digital. Una experiencia de apren...
Juegos y juguetes, la carta a los Reyes Magos
El año pasado, una madre me enviaba perpleja la carta a los Reyes Magos de sus hijos. Decía aproximadamente así:Queridos Reyes Magos "...
El contrato de inclusión dialógica como instrumento para la transformación del colegio La Paz ...
Aportaciones del contrato de inclusión dialógica (CID) en la transformación del colegio La PazLas teorías contractuales modernas surg...
Investigar en ciències per dotar l’aula de primària de credibilitat
Què solem entendre per investigació científica i què caracteritza la indagació científica genuïna &eacu...
Multimodalitat i educació literària
La literatura infantil i juvenil digital (LIJD) presenta reptes interpretatius nous per als lectors en formació. Aquest article se centra...