Fem de la comunicació un acte de convivència
Fer de la comunicació un acte de convivència Juli Palou Sangrà Montserrat Fons Esteve Universitat de Barcelona. Grup de Recerca PLURAL ...
Hablar: charlar, conversar y dialogar
Irene de Puig Olivé La etapa de educación infantil es clave para el aprendizaje de la lengua, que a su vez sirve para estructurar el pens...
Tablas de programación: Asustando a los yokai
Tablas de programación de la propuesta didáctica Nivel: sexto. Duración: un trimestre. Fuentes: Decreto 119/2015, de 23 de junio, de or...
Planificar, escriure, corregir i editar un llibre
Planificar, escriure, corregir i editar un llibre Iniciació a les pràctiques discursives a l’aula David Hernández Castillo Centro...
La passió per la lectura i la construcció d´itineraris de lectura
En el present article s’hi descriu el projecte de lectura de l’escola Francesco Tonucci. Aquest projecte organitza i connecta un variat v...
Veure cinema, fer cinema, pensar en el cinema… (primera part)
És ben sabut que la imatge audiovisual enganxa les nenes i els nens com una tela d’aranya i que els abstreu de la realitat. Això &...
Construir educació des d’un ajuntament
A partir del sentit etimològic d'«ajuntament» com a lloc on ens «ajuntem» i treballem «j...
La gestión del personal del centro en un contexto de autonomía