Aprendiendo a aprender música: la emoción como guía
¿Por qué aprender a aprender?En el contexto del grupo de trabajo tutelado para diseñar estas propuestas, en concreto las clases de did...
¿Por qué no olvidaré el instituto?
Aquest projecte de llengua, la lectura pública d’un text escrit titulat Per què no oblidaré l’institut?, té co...
Guía para el aprendizaje de flexibilidad psicológica y regulación emocional en el aula
Guía para el aprendizaje de flexibilidad psicológica y regulación emocional en el aula Lidia Cobos Sánchez, Juan Miguel Flujas Con...
La autoestima es un karaoke
Eines de coaching educatiu per a l’orientació?
Al present article s’hi ofereix una breu descripció del model GROW, una eina que és molt útil per estructurar converses de ...
Formem part del mateix equip. Respostes saludables
Per afrontar els nous reptes, sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista ...
L’autoconsciència del ser per ser autoconscients
L’anàlisi de la interioritat passa per ser autoconscients de la pròpia ment i dels processos cerebrals que la generen. Dades neuro...
Pasemos a la acción