Educomunicación: adolescentes productores de microdocumentales
IntroduccióneducomunicaciónLa información como realidad social y, por ello, didáctica no se limita exclusivamente a la presencia de u...
La motivació intrínseca, el multiplicador de l’aprenentatge
Consigna de l’evidència Continguts d’aprenentatge de l’evidència La motivació intrínseca és un multiplicador natural de l’ap...
Som iguals, però no idèntics: educar per a la ciutadania global
Competència global i ODS Jordi Serarols Boada (coordinador) Som iguals, però no idèntics: educar per a la ciutadania global Carme Panch...
Els clàssics a l’escola? I tant que sí!
Els clàssics han de ser a l’abast dels infants i del jovent per evitar que siguin una lectura per a pocs i, per tant, que tinguin una efi...
Agressivitat infantil, un acompanyament des de la psicomotricitat
Experiencia: ¿Cuento cuentos porque soy maestra o soy maestra porque cuento cuentos?
Libros. Encuentros. Web
Entre la llibertat i la rebel·lia dels adolescents
Atès que fomentar la lectura, en general, i gaudir de la literatura, en particular, són un repte al qual s’enfronten els adolescen...