EN LÍNI@: Deures d’estiu sí o no?
Com podem treballar les ciències d’una forma lúdica a primària.
Moltes vegades, ens hem qüestionat com podríem motivar el nostre alumnat en l'àrea de ciències naturals i socials. Aquest article exp...
Webgincana: la historia de la escuela
En nuestra escuela estamos celebrando este curso el 75 aniversario. Este hecho nos ha permitido motivar al alumnado para que se planteara...
Els «detectors» de fal·làcies en els debats dels estudiants sobre qüestions sociocientífiques
Lectura, escriptura i «noves» tecnologies
El text aborda els desafiaments de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC). A partir del concepte de "multimodalitat", e...
Quan l´escola és de tothom i tothom és l´escola
Quan l’escola es troba en un context d’alta complexitat, el treball que s’hi faci haurà de partir de la convicció que ...
Aprendemos a jugar al ajedrez (segunda parte)
Jaume Cela, mestre, escriptor i director. “S’ha fet gran…”
Tots els infants creixen. Tots menys un. D’acord... És una frase -afortunadament- ja escrita, però conté les paraules juste...