Un model de gestió dels serveis 0-3. Les Escoles Bressol municipals de Terrassa.
A Terrassa, l'escola bressol hi té una llarga trajectòria des dels primers moviments que es van realitzar als barris en la predemocràc...
Terra i llibertat. Una educació infantil encaminada vers un món sostenible.
En aquest article, hi presentem algunes propostes obertes per educar en un món sostenible o, almenys, per acostar-nos-hi. En una part mo...
Educomunicación: adolescentes productores de microdocumentales
IntroduccióneducomunicaciónLa información como realidad social y, por ello, didáctica no se limita exclusivamente a la presencia de u...
La motivació intrínseca, el multiplicador de l’aprenentatge
Consigna de l’evidència Continguts d’aprenentatge de l’evidència La motivació intrínseca és un multiplicador natural de l’ap...
Som iguals, però no idèntics: educar per a la ciutadania global
Competència global i ODS Jordi Serarols Boada (coordinador) Som iguals, però no idèntics: educar per a la ciutadania global Carme Panch...
Els clàssics a l’escola? I tant que sí!
Els clàssics han de ser a l’abast dels infants i del jovent per evitar que siguin una lectura per a pocs i, per tant, que tinguin una efi...
Agressivitat infantil, un acompanyament des de la psicomotricitat
Experiencia: ¿Cuento cuentos porque soy maestra o soy maestra porque cuento cuentos?