Les paraules màgiques. Sobre les TIC i la lectura en pantalla
El canvi en la manera de llegir és irreversible. La pantalla arraconarà el paper, i les mestres i els mestres hem de ser capaços ...
Una mirada inclusiva al medi social
Característiques principals de la nova societat, com ara la incorporació de les noves generacions de catalans fills de pares immigrants...
Recomanacions de BBM: ¿Una rana?, ¿Un caracol?, ¿Un ratón? i ¿Un gato?
¿Qué nos enseña la visita a una villa romana?
QUÈ ENS DIU LA RECERCA CIENTÍFICA?
La retroacció en els aprenentatges: evidències neuroeducatives Consigna de l’evidència Continguts d’aprenentatge de l’...
Triar la nostra pròpia aventura
Aquest article revisita la noció d’«alfabetització» i com aquesta es reconfigura en funció dels múltiple...
Com podem encomanar el plaer de l´experiència literària a les aules?
Abans d’ensenyar la literatura, hem d’educar la sensibilitat literària de l’alumnat encomanant-li la nostra experiènci...
[Re]Pensar i organitzar la tutoria per a un pràcticum professionalitzador en la formació de mes...
La formació incial de mestres es caracteritza pel seu tarannà professionalitzador. A més dels coneixements sorgits de la recerca,...