Escriptura i perspectiva
En escriure sobre textos històrics, pot ser profitós manejar fonts diverses. Això invita a mirar el contingut dels orígens...
Conviu, valora i estima. Educació emocional i acció tutorial a l´educació primària
La postmodernitat ha contribuït a expandir i a revaloritzar el món emocional reivindicant-ne l’espai en un discurs pedagògic ...
Las maestras de la República
El estudio del uso lingüístico
Al llarg del segle xx, i fins fa relativament pocs anys, els dos pilars fonamentals en què s’ha basat, pel que fa a les disciplines, l&rs...
Miquel Àngel Essomba, experto en temas de interculturalidad. «Romper barreras, construir puentes»
Aprenem a jugar a escacs (segona part)
Presentem aquí la segona part de la proposta didàctica començada al número de juliol-agost. En aquest lliurament, ens cent...
Alguns dels meus llocs de lectura
Francesco Tonucci es fa aquesta pregunta: «Pot un adult que no escriu ensenyar de llegir als infants?». I nosaltres podríem complem...
Glosar a l’escola primària?
Glosar és una activitat comunicativa tradicional, actualment en vies de revitalització i reformulació a Catalunya. Coneguda en altres ...