Poblar l’escola. Acollir i integranr els mestres que hi arriben
Si fem un parallelisme entre poble i escola i ens preguntem qui pobla aquest poble que és l'escola, la resposta genèrica seria: «Les p...
EN LÍNE@: ¿Cómo fomentar la lectura?
Por los proyectos interdisciplinarios competenciales
Este artículo tiene como propósito analizar los proyectos interdisciplinarios y su relación con el trabajo competencial en el aula. Pa...
En context: Ens posem a la pell dels modernistes
Al present article s’hi proposa la visita a dos espais modernistes acompanyada per la lectura d’un poema i l’elaboració d&rsq...
Ressenya: Géneros discursivos y estrategias para redactar textos académicos en Secundaria
El pòster com a gènere discursiu
El pòster constitueix un recurs eficaç per augmentar la cultura científica i l’alfabetització acadèmica dels ...
Material per a l’alumnat: Conviu, valora i estima. Educació emocional i acció tutorial a l´edu...
La postmodernitat ha contribuït a expandir i a revaloritzar el món emocional reivindicant-ne l’espai en un discurs pedagògic ...
La moda del botellón