Quan no hi ha lletra. L’àlbum a l’aula d’acollida d’ESO.
La utilització d'àlbums a les aules d'acollida és un bon recurs per treballar tant les competències literàries com les competències...
I ara què faig? Tallers d'acompanyament emocional
I, ara, què faig? Tallers d’acompanyament emocional Glòria Iniesta Guirao Al llarg del nostre dia a dia experimentem moltes emocions d...
Reseña: ¿Cómo aprendemos?: Una aproximación científica al aprendizaje y a la enseñanza
Ressenya ¿Cómo aprendemos?: Una aproximación científica al aprendizaje y la enseñanza RUIZ MARTÍN, H. Barcelona. Gra...
Deures significatius: per la festa major, reportatges radiofònics
La evidència en la pràctica: La docència té un component de vocació de servei que va més enllà dels objectius d’una matèria. En...
Ficció digital a l’escola, un tema de tothom
Al CEIP Fray Pablo de Colindres vam abordar un projecte de centre que té com a finalitat que el professorat esdevinguem mediadors cultura...
Implica’t+ amb la Carta de la Terra
LOMCE y neoliberalismo
No conec el meu company de taula
Què vol dir sentir-se estranger? Amb quines barreres lingüístiques, culturals, físiques i socials es troben els alumnes i le...