Innovar(-se)
Una hipotètica revolta d’unes escoles hipotètiques.
El meu darrer treball sobre el temps (Domènech, 2009) pren com a excusa aquest concepte per proposar una nova mirada sobre l'educació q...
La carta de compromiso educativo
El objetivo fundamental de la carta de compromiso educativo es establecer un compromiso entre la familia y la escuela a fin de potenciar ...
Los étimos grecolatinos y la competencia léxica
Los límites de mi lenguaje significan los límites de mi mundo.(L. Wittgenstein)La competencia léxica es fundamental para tener éxito ...
Quan no hi ha lletra. L’àlbum a l’aula d’acollida d’ESO.
La utilització d'àlbums a les aules d'acollida és un bon recurs per treballar tant les competències literàries com les competències...
I ara què faig? Tallers d'acompanyament emocional
I, ara, què faig? Tallers d’acompanyament emocional Glòria Iniesta Guirao Al llarg del nostre dia a dia experimentem moltes emocions d...
Reseña: ¿Cómo aprendemos?: Una aproximación científica al aprendizaje y a la enseñanza
Ressenya ¿Cómo aprendemos?: Una aproximación científica al aprendizaje y la enseñanza RUIZ MARTÍN, H. Barcelona. Gra...
Deures significatius: per la festa major, reportatges radiofònics
La evidència en la pràctica: La docència té un component de vocació de servei que va més enllà dels objectius d’una matèria. En...