El circ: un mitjà per treballar les tipologies textuals
En aquesta proposta didàctica s’hi materialitza un treball detallat sobre les diferents tipologies textuals. Es du a terme a travé...
Josep M. Artigal, mestre d’anglès. «Yes, we can!»
Què significa un currículum al servei dels aprenentatges de l’alumnat i gestionat democràticam...
En aquestes ratlles, hi hem volgut exposar el sentit de la democràcia quan aquesta omple l'aula i esdevé un puntal en l'organització d...
Descubriendo enigmas
IntroducciónLa cotidianidad nos plantea de forma continua situaciones enigmáticas que requieren de una solución exitosa para proceder ...
El contrato de inclusión dialógica como instrumento para la transformación del colegio La Paz ...
Aportaciones del contrato de inclusión dialógica (CID) en la transformación del colegio La PazLas teorías contractuales modernas surg...
Mirada a un art actual. La narració gràfica.
Aquest article proposa fer una reflexió sobre la lectura de la imatge narrativa centrada en el còmic. S'hi defineixen conceptes, s'hi e...
De l’input comprensible a la producció en L2 en un entorn Moodle
L'evidència en la pràctica Evidència aplicada La interactivitat del qüestionari Moodle i la multimodalitat de Genially ens ajuden a g...
Rastreando por la Red…. Atención selectiva
RASTREANDO POR LA RED Atención selectiva, el pódcast Atención selectiva es el nombre pódcast de la profesora Elvira Fernández...