Debates sobre cuestiones sociocientíficas
Gaudir als centres docents en temps difícils
Aquest article vol constituir un punt d'inflexió per al professorat que contempla l'opció de viure, conviure i gaudir en l'exercici de ...
Una altra mirada a l’avaluació.
Pensar en l'avaluació és tenir en compte un element més del procés d'aprenentatge on intervenen elements cognitius i emocionals. L'av...
Un juego de inteligencia
Una mirada a la educación desde las competencias básicas y las inteligencias múltiples
A los docentes nos interesa saber qué hemos de enseñar, qué debe aprender el alumnado, qué áreas/materias entran en el currículo, c...
La didàctica de la llengua (les llengües) i la literatura.
L'objectiu de l'article és el de donar les idees clau que configuren la didàctica de la llengua i la literatura com un àmbit de coneix...
La videoressenya, una proposta plural i reflexiva per a treballar les lectures
Proposem elaborar una ressenya de la lectura realitzada trimestralment enregistrada en vídeo, així aconseguim una anàlisi en profundit...
Per què cal preguntar-se si l´escola, i l´escola pública, són essencials?
Per què cal preguntar-se si l’escola, i l’escola pública, són essencials? Joan Domènech Francesch Mestre Potser alg...