Oralidad y escritura, una relación de ayuda mutua
Oralidad y escritura, una relación de ayuda mutua Montserrat Vilà Santasusana, Josep M. Castellà Lidon Una de las vivencias más m&...
Regularitats en l´escriptura dels nombres
Regularitats en l’escriptura dels nombres El joc del castell Ana María Lerma Fernández, María del Mar Bueno Caballero, Elena Mar&...
En context: El poder de les paraules
En el marc d’una seqüència sobre el valor emocional del llenguatge, la primera activitat se centra en la comprensió de dos an...
La sang i els percentatges
La classe de quart de primària, Els lluitadors i les lluitadores, necessitem comprendre totes les dades que ens ofereixen els diferents t...
El conec pel seu riure
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Itineraris de lectura a secundària
Gulliver, els tres mosqueters, Jàson i els argonautes i fins i tot la còlera d’Aquil·les formen part de l’imaginari c...
La creativitat com a motor de canvi i transformació a través del joc (2a part)
Els infants utilitzen i creen constantment codis nous i formes de relació que sorgeixen de l’espontaneïtat fresca de la seva madura,...
És necessària la religió a l’escola?
He rellegit un article que havia publicat a Guix l’any 2003 i que podria subscriure completament avui. Aleshores, era la LOCE la que aixe...