Pedir ayuda: cuándo y cómo hacerlo
Amb l’alumnat que presenta una conducta problemàtica, hi ha moments en què el mestre o la mestra pateix dificultats per distanciar...
Repensar la pràctica
L'escola Francesco Tonucci, centre de nova creació situat al barri de Cappont de Lleida, es defineix com un espai que ofereix oportunita...
Radio Solidaria Amiga. Una radio de niños para niños
¿Qué nos pasa cuando oímos hablar del trastorno por déficit de atención e hiperactividad?
El espíritu de Marx (Groucho, ¡claro!)
L’humor a la literatura, en totes les accepcions que presenta -fantàstica, autocrítica, rosa, etc.-, afavoreix que els infants lle...
El Programa Socioeducatiu per la Recuperació de El Ingenio-El Puche: promovent sinèrgies educat...
L'article recull la construcció i el desenvolupament d'un programa comunitari en un barri perifèric d'Almeria, amb la intencionalitat d...
Modelar y trabajar con conceptos: una propuesta multidimensional
L'activitat que es presenta en aquest capítol per part de l'autora té per objecte realitzar una sèrie d'exercicis a partir d'un t...
Iniciando Grupos Interactivos en la comunidad cántabra