Per saber-ne més.
Recull bibliogràfic per saber-ne més sobre el concepte de resiliència, el coaching i acompanyament i per ampliar el coneixement en gen...
Pensar y hacer o ¿hacer y pensar?
La asignatura de didáctica de la educación visual y plástica ha de configurarse con una doble articulación competencial: por una part...
Quan l’escenari es transforma en aula
Aquest article presenta l'aposta que fem de cinc anys ençà al nostre centre: la realització d'un musical que oferim tant al districte ...
EN LÍNE@: Aprender para enseñar
Escoltem les experiències.
En aquest article, i per acabar, s'hi expliquen experiències respecte a l'aplicació del projecte Escolta'm a educació secundària, pri...
Material para el alumnado: Imágenes musicales del siglo XX
Poema objeto y aprendizaje por competencias
Planteamiento competencialConsideramos el área de educación visual y plástica como un espacio híbrido e interdisciplinar. Cabe decir ...
De la lectura a la representació: camins d’anada i tornada
Entre la pàgina escrita i la representació dramàtica que es fa del text que hi ha en aquesta pàgina, s'estén una gran xarxa de camin...