Tendències noves en la formació permanent
Preguntarse, investigar, comunicar…
En el present article, mostrem el treball per projectes dut a terme a la classe d’anglès iniciat amb els tres grups de quart de l’e...
EN LÍNI@: Repetir curs?
Scienglish o la desparición de las fronteras curriculares en el aula
En aquest article, hi presentem una experiència innovadora i inclusiva en un institut. El desplegament curricular es basa en cinc àmbits...
Los libros que dejan huella
Un canon es una lectura del presente hacia el pasado, para decidir qué enseñar, qué antologar, cómo hacer para que ciertos libros per...
Plan Ceibal, un projecte de país. Una experiència amb les computadores XO
La integració de les tecnologies de la informació i la comunicació és una prioritat en la majoria de les polítiques educatives del m...
La socialización y la creatividad, pilares de la educación
La socialización y la creatividad, pilares de la educación Cristian Olivé Peñas Profesor de lengua y literatura en secundaria en l...
Grupos interactivos en la comunidad de aprendizaje CEIP La Pradera
A la comunitat d’aprenentatge CEIP La Pradera, de Valsaín (Segòvia), els nens i les nenes aprenen llengua, matemàtiques i v...