El treball a l'aula amb els grups estables de convivència (I)
Evidències: aportacions des de la neurociència i la psicologia cognitiva
El coneixement procedent dels estudis en el camp de la neurociència i de la psicologia cognitiva és de summa rellevància at&egrav...
Construint futur
Les persones que treballem perquè l’educació cavalqui al ritme de la societat tenim el deure d’estar alerta, d’estar d...
El diari d’aula: una eina compartida i compromesa
El diari d’aula és un document dinàmic i interactiu que recull la vida de la classe, que ofereix mirades diferents als fets que es...
“¡Elemental, querido Watson!”. Argumentar y justificar
Des de l'època grega, els arguments formen part dels raonaments que serveixen per enunciar propietats i teoremes matemàtics.
Noticias
La plástica como motivadora de la imaginación en un aula de compensación educativa
El lugar y los protagonistasNuestro proyecto se desarrolló en un ACE o aula de compensación educativa. En ella recalan alumnos de secun...
Orokieta, l’escola pública que avança amb la comunitat perquè la comunitat avanci
Orokieta: l’escola pública que avança amb la comunitat perquè la comunitat avanci Arrate Ugalde Izaguirre Mestra de primària...