La interacció escolar des de la perspectiva coeducativa
Consigna de l’evidència La manera com ens dirigim i valorem el comportament de les criatures i les imatges que en tenim en funció del ...
Repartir responsabilitats. Respostes saludables
Per afrontar els nous reptes…, sabem que hi ha accions que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vis...
Maquetas celulares y dinámicas intracentro
La construcción en enseñanzas medias de maquetas, celulares o de cualquier otra índole, constituye un valioso recurso didáctico que p...
Paraula
Naixem, doncs, en un món de significats i de símbols. Naixem en una llengua materna que ens acull, que ens bressola i que ens permet sob...
Tendències noves en la formació permanent
Preguntarse, investigar, comunicar…
En el present article, mostrem el treball per projectes dut a terme a la classe d’anglès iniciat amb els tres grups de quart de l’e...
EN LÍNI@: Repetir curs?
Scienglish o la desparición de las fronteras curriculares en el aula
En aquest article, hi presentem una experiència innovadora i inclusiva en un institut. El desplegament curricular es basa en cinc àmbits...