Construint arguments
En aquest article s’hi presenta l’experiència duta a terme en una classe de tercer de primària, en la qual, a través ...
Fernando García Páez, mestre del CEIP San Wallabonso de Niebla (Huelva). «Sóc mestre d’esco...
«Sóc mestre d’escola. Només això. Però l’escola no és el col·legi, quatre parets, sin&oacu...
El conte per desenvolupar processos matemàtics
Aquesta experiència promou l’establiment de connexions per a la construcció de coneixement a l’aula de primària. Les ...
Formació de pares i mares
Les AMPA ofereixen, als pares i mares, un canal de participació a l’escola i un camí per implicar-se en l’educació de...
La participació de l’alumnat de segon d’ESO en la confecció del projecte lingüístic de centre...
L’article presenta una experiència de treball col·laboratiu amb alumnes de segon d’ESO per dur a terme un estudi socioling&u...
Un fracàs ben perillós
Dues infermeres amigues treballen amb adolescents en una ciutat propera. Fa temps que recullen dades i que fan observacions i, de tant en...
Descongelar la palabra escrita
El teatro es un lugar de encuentro; un lugar de diálogo vivo, único e inimitable que habla de la sociedad y sus tragedias, del hombre, ...
La escuela, una perspectiva desde el juego
Desde que empecé a trabajar, me llaman la atención los patios de recreo, ya que cuando yo era niña, deseábamos que llegara la hora de...