Neuroeducació: tasques amb cap i amb cor
Neuroeducació: tasques amb cap i amb cor Diana Marín Suelves, Cristina García López En aquestes línies s’hi presenta un...
El riu et necessita
L’alumnat de 5è de primària del CEIP Ecoescola La Immaculada, de Salar, un municipi granadí de 2.600 habitants, va descobrir, dur...
La biblioteca, escenari d’un crim
S’ha produït un assassinat a la Hamilton Grange Library (New York Public Library) i es requereixen els serveis de la Policia Científ...
Karima Grant: «Pressionem els infants perquè siguin preadults»
Canviar els paradigmes d’aprenentatge a l’oest africà és l’ambiciós objectiu d’ImagiNation Afrika, una as...
El proyecto “Ciutat, territori, paisatge”: un recurso innovador para la educación del paisaje en...
El futuro de los paisajes ha sido un tema de preocupación del Consejo de Europa recogido en el Convenio europeo del paisaje (CEP), aprob...
De l’espora al miceli. Una proposta micològica per al cicle superior
A principi de curs, els infants van proposar de treballar els bolets. S'hi van engrescar, ja que, poc o molt, tothom en sabia una mica. E...
¿Espíritu emprendedor o empresarial?
Uno de los objetivos estratégicos para mejorar la calidad y la eficacia de los sistemas de educación y formación en la UE es "desarrol...
Espacio para el juego y el descubrimiento