Model ACCEDU: una experiència d'educació inclusiva i convivència escolar
Model ACCEDU: una experiència d’educació inclusiva i convivència escolar Quan es produeix un esdeveniment de discriminació i...
Amb les famílies: El que la ment necessita per pensar
Una mirada antropològica al col·lectius xinès en l’àmbit escolar.
L'article següent és el resum d'un treball a l'entorn del col·lectiu xinès en l'àmbit escolar de Ciutat Vella i el carrer Trafalgar ...
Repartir responsabilitats. Respostes saludables
Per afrontar els nous reptes…, sabem que hi ha accions que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vis...
Anar al teatre a secundària: noves propostes dels espais escènics de Barcelona
L'objectiu d'aquest article és presentar els espais per a l'ensenyament del teatre en el currículum de secundària i conèixer quins ti...
Educació científica inclusiva des de la primera infància
El receptor, espectador al teatre
La recepció del fet teatral necessita el coneixement i la formació respecte a les convencions que fan possible passar del text a la rep...
Jugant amb la rima