Jon López: «Els continguts han d’estar al servei del desenvolupament de les competències»
Acabem l’any posant la cirereta a aquest pastís de retrats amb Jon López. I és que els deu anys que ha dedicat a la doc&egr...
Àlbums il·lustrats que acosten generacions
Combinant textos d’autors contemporanis i contes meravellosos amb il·lustracions d’una gran riquesa plàstica, es preté...
Experiencia: ¿Cuento cuentos porque soy maestra o soy maestra porque cuento cuentos?
Els mestres i les mestres som com «escàners» humans, farcits de detectors, sensors i antenes que recullen la informació del ...
La tira
Perspectiva de género en las aulas de ciencias sociales
Perspectiva de género en las aulas de ciencias sociales Reflexiones en torno a resistencias presentes M.ª Consuelo Díez Bedmar Universi...
Crear disposició d’aprendre i d’afrontar un món canviant
Els sistemes educatius no s’han d’erigir com a garants de sabers apresos, sinó de la disposició d’aprendre i d’a...
Milena en qüestió
TIC i matemàtiques
Des de fa uns quants anys, cada vegada és més habitual trobar aparells tecnològics dintre de l’aula. El fet que l’apr...