La música, una eina d´integració a l´aula
La música, una eina d’integració a l’aula Erica Polini, Cristina González-Martín, Ruth Ortín Lozano La músic...
D´una escola presencial a una de virtual en 24 hores. És possible?
En aquests temps de confinament obligatori, els centres docents, les administracions i les comunitats educatives han hagut de substituir ...
Projecte col·laboratiu d´acció tutorial durant el confinament
Navegar amb el mar enfurismat i remogut és difícil fins i tot per a mariners experimentats. L’Equip d’Orientació Educ...
Una redacció i un plató de televisió a l’escola
Una redacció i un plató de televisió a l’escola Transformar espais educatius per a noves maneres d’ensenyar i d’apren...
Navegant amb una forta tempesta (part 1)
Aquest article neix de la necessitat de plasmar per escrit reflexions al voltant de tot el que estem vivint amb aquest confinament, atès ...
Francisco Sanz: «Conèixer els sentiments del nostre alumnat en episodis com aquests ens pot ser...
L’excepcionalitat del que està tenint lloc actualment fa que el retrat que us presentem també sigui excepcional. Aquesta vegada aq...
Tafonomia a l´educació primària
Tafonomia a l’educació primària Una proposta basada en el mètode científic AADD L’aparició de les metodologies ac...
Les aules extenses han arribat a casa nostra per quedar-s´hi
Les aules ja no tornaran a ser les que eren. Es modificaran en unes altres de diferents que incorporaran, de manera natural, un model d’a...