Experiencia: ¿Cuento cuentos porque soy maestra o soy maestra porque cuento cuentos?
Imaginar la historia: una cuestión de imágenes
La enseñanza del patrimonio a partir del entorno próximo a los centros educativos
Aprenem amb l’hort de l’escola
A la nostra escola, tenim l’Espai Natura, on hi ha un hivernacle, l’hort, ànecs, xais, gallines, una estació meteorolò...
Ser i semblar
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula --aparentment sim...
Recomanacions de Bibliomèdia. Hem llegit. Trobades. Convocatòries. Webs
L’educadora social en escoles de màxima complexitat
L’educadora social en escoles de màxima complexitat Sara Moreno Cerezo, Verònica Villar Coll, Mònica Cugat Pedrerol L’artic...
Navegant amb una forta tempesta (part 1)
Aquest article neix de la necessitat de plasmar per escrit reflexions al voltant de tot el que estem vivint amb aquest confinament, atès ...