L’educació en temps de crisi sanitària
L’impacte de la pandèmia provocada per la covid-19 ha canviat el món i alguns aspectes de la nostra vida. El futur és incer...
Pràctiques científiques a l´ESO amb la bateria del mòbil
Presentem una proposta didàctica duta a terme a diferents centres educatius en cursos d’ESO de ciències i tecnologia. Al llar...
Chemi Martín, miembro de Aulas en la Calle. «Somos todos»
Mirar l’espai públic amb ulls d’infant
Com es fa efectiu el dret a la ciutat, en general, i a l’espai públic, en particular, des de l’òptica d’un infant? La ...
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA (Re)escribiendo los (nuevos) deberes Evidencia aplicada Se presenta un estudio de caso, Mireia, pianista con ...
Desplaçar-se millor
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Añadimos sal a la nieve con enfoque STEAM para primaria¿Cómo podemos hacer helados más cremosos y...
Añadimos sal a la nieve con enfoque STEAM para primaria La sensopíldora Sal-nieve del grupo Sensociencia fue diseñada para secundaria y...
Aprobar o aprender