Los contenidos en la enseñanza de la Historia
Quina història s’ha d’ensenyar? És a dir, quins continguts històrics s’haurien d’incloure en els processo...
Proyecto TRADDEC. Percepciones del profesorado chileno
Presencia de "la transición" en el curriculum escolar obligatorio chilenoAl examinar cómo se presenta la memoria sobre la transición e...
Aprendre a nedar entre l’oceà de les imatges
Els llibres són un dels llocs on els infants troben les claus per comprendre el món on viuen, el món on creixeran i es faran adults. D...
¿Son las plantas imprescindibles para la vida en nuestro planeta?
El modelo de nutrición vegetal y su relación con la persistencia de la vida en la Tierra es un contenido de gran importancia educativa ...
La voz del profesorado y el alumnado de Rivas Vaciamadrid
El CEIP Dulce Chacón lleva participando los tres años consecutivos que se ha celebrado el proyecto de las audiencias públicas infantil...
Unidos por el éxito escolar
Justícia climàtica?
Practicar mindfulness a l’aula de secundària
L’alumnat adolescent de vegades pateix alts i baixos emocionals que li provoquen dificultats per concentrar-se i per relacionar-se amb le...