Un alumno con sordera en el aula de música (ordinaria)
Un alumno con sordera en el aula de música (ordinaria) Anna Faz Florensa Hay mucho material publicado en relación con garantizar un bue...
Obrir interrogants i nous espais de reflexió entorn dels projectes
¿Cómo aprenden los docentes? HERNÁNDEZ HERNÁNDEZ, F. i altres Octaedro, 2020 El llibre que us presentem ens pot donar llum per pod...
Centros. Investigación. Encuentro
Viure la història a través del joc
La ludificació és cada vegada més present a les aules de secundària. Hi han contribuït les darreres aportacions de la...
Disquisicions divulgatives
Fa uns quants mesos, uns compromisos em van portar fins a Barcelona. A primera hora del matí, havia de ser en un extrem de la ciutat. A d...
Grups interactius: diàleg, solidaritat i aprenentatge
L'evidència en la pràctica Evidència aplicada Als grups interactius s’aprèn a deixar de banda l’individualisme i es transforma...
Treballem les habilitats orals amb l’eina Oralitat
Viure en comunitat vol dir, entre moltes altres activitats, compartir, decidir, consensuar, discutir, dialogar, reflexionar i comprendre....
PISA 2009: una primera mirada
Las posibilidades del informe PISA para conocer los rendimientos educativos son de gran valor. Ello implica analizar los resultados no s...