Daniel Innerarity: «Aprendre és gestionar el desconeixement»
Daniel Innerarity «Aprendre és gestionar el desconeixement» Francisco Luna, Cristina Elorza «L’escola no és un mer prol...
Entornos virtuales de aprendizaje (I)
«La meva odissea»
«La meva odissea» Una lectura mitològica de l’adolescència Alba Machado Carrasco IES El Temple. La Malahá (Granada) En ...
Química verde para el profesorado en formación
Allotjar en la incertesa
On habita l’escola? Et proposem construir una memòria pedagògica que ens convoqui a pensar-nos, a desconstruir discursos, sup&ogra...
Sé com ensenyar-te, però… Com aprenc jo?
Pocs docents dubten ja del fet que l’alumnat aprèn millor a través de la interacció i la cooperació. L’aprenen...
Notícies d’interès
Ajudar a realitzar les activitats de classe
En el present article, hi volem ressaltar les diverses ajudes que es poden proporcionar a l’alumnat amb retard en el desenvolupament inte...