Pepe García Guerrero, maestro responsable de una biblioteca escolar. “Son las dendritas, no sól...
Manuales en el cotidiano escolar
LLIBRESTROBADESCONVOCATÒRIES
LLIBRES Aventures d’aprenentatge: Construir escola amb projectes de treball ESTEVE, M. Barcelona. Eumo, 2019 Només cal una escola Podr...
Encuentros
V Simposio Internacional de Enseñanza de las Ciencias SIEC 2022 Encuentro virtual, 13-16 de junio de 2022 Este simposio, organizado por l...
El virus fa possible l’escola adolescent
Des del mes de setembre, el professorat ha intentat fer possible l’escola en condicions diferents, adaptant-se a les directrius i buscant...
Es pot transformar l’avaluació? Cal fer-ho?
Avaluar és molt més que posar notes. En aquest article, s’hi proposa revisar el concepte en relació amb el fet d’apre...
Excavar un jaciment arqueològic simulat amb nens de 3 a 5 anys?
El Camp d’Aprenentatge de la Noguera ofereix una activitat didàctica vinculada al temps històric i adreçada a nens i nenes ...
Experiència: Conto contes perquè sóc mestra o sóc mestra perquè conto contes?
Els mestres i les mestres som com «escàners» humans, farcits de detectors, sensors i antenes que recullen la informació del ...