El uso de los manuales escolares de historia de España
Els rols i estereotips de gènere a l’àlbum il·lustrat
Proposta metodològica d’aula Aránzazu Sanz Tejeda Universitat de València La reflexió a l’aula sobre aspectes de g...
Aprenentatge social i emocional
A Garbí Pere Vergés el nostre alumnat aprèn a pensar, a sentir i a estimar a través de la Vida Social, un espai de governa...
En context: Objectiu: sobreviure. Battle royale, de la literatura distòpica a Fortnite
Objectiu: sobreviure. Battle royale, de la literatura distòpica a Fortnite A continuació es proposen dues activitats complementàries qu...
Reseña
Enseñando ciencia con ciencia DIGNA COUSO, M. RUT JIMÉNEZ-LISO, CINTIA REFOJO, JOSÉ ANTONIO SACRISTÁN (coords.) Madrid. FECYT & Funda...
Enterrats en trastos
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Les preguntes estúpides
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Recursos per a la práctica: Ciències socials a l’educació infantil